Vagtplanlægger til Pandrup Plejecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du organiseret, struktureret og kan skabe det store overblik?
Kan du få vagtplanlægning til at gå op i en højere enhed?


Brænder du for koordinering og systematik kombineret med det sundhedsfaglige felt, så er det dig, vi søger. Vores vagtplanlægger går på efterløn, og vi søger derfor en ny kollega til Pandrup Plejecenter.

Stillingen vil være primært vagtplanlægning, men også koordinering af elevforløb internt i huset i samarbejde med den faglige koordinator og oplæringsvejledere, samt andre ad hoc-opgaver kan forekomme. Du vil være medvirkende til planlægning og on boarding af nye medarbejdere i tæt samarbejde med centerlederen.

Der er ca. 75 ansatte på Pandrup Plejecenter, fordelt på sundhedsfagligt personale, rengøringspersonale, fleksjobbere og elever.
Hele opgaven omkring vagtplanlægning og administration vil altid være i tæt samarbejde og dialog med centerleder og faglig koordinator.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at dit uddannelsesmæssige fundament tager afsæt indenfor kontor og administration, eller ved lignende kompetencer og kvalifikationer som du har tilegnet dig igennem andet job.

Vi vægter følgende kvaliteter og kompetencer højt hos vores nye kollega

  • IT-kompetencer, system-forståelse og anvendelse af gængse systemer.
  • Vi arbejder i systemet KMD OPUS Vagtplan med afsæt i gældende overenskomster og arbejdstidsaftaler for FOA og har du kendskab til systemet - eller lignende systemer – betragtes dette som en stor fordel.
  • Interesse for og viden om overenskomster, arbejdstidsregler, arbejdsmiljøloven, ferieloven, barselsregler m.fl. der sikrer vagtplanlægning af højeste kvalitet.
  • Interesse for implementering af nye løsninger og optimering af arbejdsgange.
  • Åbenhed, kommunikative egenskaber og mod til at indgå konstruktivt i et tæt samarbejde med mange kollegaer på daglig basis.
  • Gerne økonomisk indsigt samt administrative planlægningsevner, eks. logistisk erfaring, erfaring fra sundhedsvæsenet m.fl.

Desuden lægger vi vægt på, at du som person
  • Kan arbejde systematisk og struktureret.
  • Kan arbejde i et dynamisk miljø hvor ikke dagene er ens, og tempoet til tider kan variere.
  • Er nysgerrig og motiveres af at finde løsninger på problemstillinger.
  • Kommunikerer anerkendende og skaber gode relationer til og med medarbejdere samt øvrige samarbejdspartnere.
  • Har interesse i at være medskabende til et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø sammen med centerleder og medarbejdere.
  • Er nysgerrig, kreativ og har mod til at afprøve nye tiltag.

Vi tilbyder dig,
Et uformelt arbejdsmiljø, bestående af medarbejdere i alle aldre og køn.

Vi vægter trivsel højt, og arbejder hver dag på at skabe og bevare arbejdsglæde og høj kvalitet i opgavevaretagelsen. Vi sørger for faglige og personlige udfordringer, med indflydelse på egne arbejdsopgaver, og en fleksibel arbejdsplads, hvor vi gør os umage for at tage udgangspunkt i vore medarbejderes behov.

For yderligere oplysninger
om stillingen, så kontakt centerleder Ditte Baumann Lorentzen mobil 41 91 36 31 eller mail dml@jammerbugt.dk.

Fakta om stillingen
  • 32 timer ugentligt med ansættelse pr. 15. marts 2024 eller efter aftale.
  • Ansættelsen er primært i dagstid.
  • Lønindplacering sker efter gældende overenskomst og aftale med den forhandlingsberettigede organisation

Ansøgningsfrist
31. januar 2024 kl. 12.00.
Der forventes at holde samtaler tirsdag den 6. februar 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Pandrup Plejecenter, Bredgade, 9490 Pandrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958563

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet