Kollega til økonomi og administration, der skaber vækst og udvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kollega til økonomi og administration, der understøtter vækst og udvikling i Jammerbugt Kommune

Har du lyst til at være med til at holde styr på økonomien samtidig med, at du løser administrative sekretariatsopgaver, der understøtter vækst og udvikling i Jammerbugten? Er du god til at jonglere med tal, og trives du med både at lave rugbrødsarbejde, løse komplekse problemer og tage nye teknologier i brug? Så har vi måske jobbet til dig.

Jammerbugt Kommune skal være et attraktivt sted at leve, bo og virke. I Vækst- og Udviklingsforvaltningen bidrager vi på mange måder til at indfri den ambition på tværs af forskellige fagområder. Vi er åbne for nye måder at løse vores opgaver på, så vi sammen skaber mest mulig værdi for borgere, virksomheder, kommunens mange gæster, klima og organisationen. Vækst- og Udviklingsekretariatet understøtter denne værdiskabelse ved blandt andet at holde styr på økonomien og skabe fremdrift i den digitale transformation.

Om jobbet
Du bliver en del af Vækst- og Udviklingsforvaltningen i Jammerbugt Kommune, hvor du bliver tilknyttet Sekretariatets økonomiteam. Her får du et tæt teamsamarbejde med to kolleger, hvor I sammen løser en række forskellige drifts- og udviklingsopgaver inden for økonomiområdet. Økonomiteamet understøtter økonomistyringen på en række forskellige fagområder, herunder natur og miljø, erhverv og turisme, kommunale ejendomme, infrastruktur, den administrative organisation samt kultur, fritid og landdistrikter. Udover økonomiopgaver vil du også skulle løse forskellige administrative sekretariatsopgaver, som involverer kontakt til kolleger i andre afdelinger.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • kontering og fakturering samt automatisering heraf
  • økonomi- og regnskabsopgaver
  • ad hoc analyser for forvaltningens fagchefer og afdelingsledere
  • administrative sekretariatsopgaver

Dine kompetencer
Vi søger en kollega, som:
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne inden for offentlig økonomi og administration
  • er en stærk holdspiller, der arbejder godt i teams
  • har flair for at arbejde i forskellige IT-systemer
  • arbejder struktureret og er god til at jonglere med tal
  • har evnen til at arbejde analytisk og omsætte problemer til løsninger
  • er imødekommende, serviceorienteret og åben for at lære nyt
  • trives med både at løse økonomi- og administrative sekretariatsopgaver
  • gerne har erfaring med arbejdet i en politisk styret organisation
  • har kendskab til budget- og regnskabssystem for kommuner

Derfor skal du vælge at blive en del af vores hold
Vi kan tilbyde dig en alsidig stilling, hvor du i vidt omfang selv har mulighed for at styre din arbejdsdag inden for rammerne af vores flextidsordning. Du bliver en del af et velfungerende team, der arbejder tillidsbaseret, og hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Vi er åbne for at prøve dine nye ideer af, og hos os er der højt til loftet og ikke langt fra tanke til handling. Når du starter hos os, vil du få et grundigt oplæringsforløb tilpasset dig, og der er mulighed for løbende kompetenceudvikling. I forvaltningen har vi desuden et godt socialt fællesskab med en velfungerende personaleforening.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi ønsker, at du starter den 1. august 2024.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.

Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest den 12. juni 2024. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 21. juni 2024.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatschef Jens Bach Storgaard på jba@jammerbugt.dk eller 41 91 26 11.

Om Sekretariatet
Sekretariatets hovedopgaver er at:
  • holde styr på forvaltningens økonomi og udvikle økonomistyringen
  • sikre kvaliteten i betjeningen af det politiske niveau og MED-systemet
  • understøtte direktør og forvaltningsledelsen i strategiske udviklingsprojekter, digital transformation, databaseret beslutningsstøtte og generel organisationsudvikling
  • bidrage til det tværgående samarbejde i kommunen inden for bl.a. økonomi, politisk betjening og betjening af direktionen.

Sekretariatet består af syv ansatte, der tilsammen fungerer som decentral økonomiafdeling samt ledelsesunderstøttende sekretariats- og udviklingsfunktion i Vækst- og Udviklingsforvaltningen. Vækst- og Udviklingsforvaltningen har ansvaret for udvikling inden for planområdet, grøn omstilling og naturbeskyttelse. Forvaltningen drifter de kommunale ejendomme, veje og stier samt rådgiver virksomheder og understøtter kultur- og fritidslivet. Vi er fysisk placeret i administrationsbygningen i Pandrup, hvor du vil få din daglige gang sammen med omkring 100 kolleger.

Du kan læse mere om Vækst- og Udviklingsforvaltningen på vores hjemmeside her:
Vækst- og Udviklingsforvaltningen - Jammerbugt Kommune

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Administrationsbygningen, Pandrup, Lundbakvej, 9490 Pandrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047857

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet