Bliv myndighedsbehandler inden for vej- og trafikområdet i Jammerbugt Kommune

dato

Jammerbugt Kommune skal være et attraktivt sted at arbejde, leve, bo og virke. Team Vej og Trafik yder et vigtigt bidrag til skabe rammerne for en bæredygtig velfærd og fremtid sammen med borgere, virksomheder og gæster i kommunen. Vi søger en ny kollega, der kan løse myndighedsopgaver indenfor forskellige lovområder. Erfaring med sagsbehandling og håndtering af myndighedsopgaver vil være en fordel.

Om jobbet
Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med mange facetter inden for teamets opgaver. Vi sigter grønt, men går ikke på kompromis med, at driften skal være sikker. Dit primære fokus vil være, at løse myndighedsopgaver indenfor vej- og trafikområdet, men du vil også få opgaver indenfor varme- og affalds- og genanvendelsesområdet. Vi tager naturligvis udgangspunkt i dine erfaringer og faglige profil, men kan forestille os, at dine opgaver kan være:

  • Administrering af vejlovene generelt
  • Godkende vejudlæg og vejprojekter i forbindelse med nye byggemodninger
  • Behandle ansøgninger, dispensationer og projekter efter varmeforsyningsloven
  • Behandle myndighedssager på affalds- og genbrugsområdet efter miljøbeskyttelsesloven
  • Løbende dialog med borgere og virksomheder i forhold til oplysning og vejledning
  • Løbende dialog med centrale samarbejdspartnere f.eks. politiet, grundejerforeninger, varmeværker, affaldsselskabet Nordværk, Nordjyllands Trafikselskab m.fl.

Da jobbet primært indeholder myndigheds- og sagsbehandling, er det vigtigt, at du enten allerede kender, eller er indstillet på at dygtiggøre dig inden for de nævnte lovområder. Vi sørger for oplæring og løbende sparring på opgaverne, da det er vigtigt for os, at du lykkes godt i jobbet.

Dine kompetencer
Vi er på udkig efter dig, der er dialogstærk og god til administrative processer. Du er god til at kommunikere i skrift og tale og kan tackle udfordrende dialoger på en imødekommende og serviceminded facon. Det er vigtigt for dig at arbejde selvstændigt, beslutsomt, systematisk og målrettet. Du er tillige en god holdspiller og trives godt med at arbejde sammen med andre på tværs af faggrænser såvel internt som eksternt. Du er kort sagt i stand til at agere i krydsfeltet mellem mange aktører og interessenter og samtidig få tingene til at ske. Godt humør og humoristisk sans er meget velkommen.

Derudover forestiller vi os, at du har
  • En bred interesse for sagsbehandling og myndighedsopgaver
  • Erfaring med eller ønsker at arbejde i en politisk styret organisation. Du har måske erfaring fra en kommune, stat eller region, rådgiverbranchen eller lignende
  • Lyst til at indgå i et aktivt team
  • Robusthed og god til omstilling, da hverdagen ofte byder på nye udfordringer
  • En relevant akademisk uddannelse – oplagt inden for det tekniske område fx som landinspektør, ingeniør el.lign.
  • Kørekort til personbil, da bl.a. tilsyn vil være en del af opgaveløsningen

Vi tilbyder dig
  • Et spændende job i fagområder i konstant udvikling
  • Et fagmiljø med højt til loftet og gode muligheder for at sætte dit præg på fremtidens bæredygtige løsninger
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, hvor du selv har stor indflydelse på at tilrettelægge din hverdag
  • At indgå i et team med i alt seks engagerede kolleger
  • Et fagligt fællesskab, hvor vi løfter i flok – også når der er fart på
  • En arbejdsplads, som er præget af kolleger med faglige ambitioner, et højt aktivitetsniveau, humoristisk sans og en uformel omgangstone med respekt for hinanden
  • Mulighed for fleksibilitet i forhold til arbejdstid, en aktiv personaleforening og en feriefond med mulighed for at leje en feriebolig mv.

Team Vej og Trafik
Team Vej og Trafik er forankret under Teknik og Forsyningsområdet i Vækst- og Udviklingsforvaltningen i Jammerbugt Kommune og arbejder tæt sammen med kommunens egen entreprenørafdeling Vej og Park.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi ønsker, at du starter den 1. februar 2026.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest søndag den 7. december 2025.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 11. december 2025.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Teknik- og Forsyningschef Peter Risegaard Jakobsen på telefon 41 91 27 11 (mail prj@jammerbugt.dk), eller fagleder Kristian Olsen på telefon 41 91 23 35 (mail kol@jammerbugt.dk).

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Administrationsbygningen, Pandrup, Lundbakvej, 9490 Pandrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d292a59a-6702-4305-81c7-692ccfe120f2

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet