Kommunikationsmedarbejder – barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en barselsvikar, der kan løfte en bred vifte af kommunikationsopgaver i samarbejde med vores kommunikationsteam.

Er du en skarp kommunikatør med gode skrivekundskaber, journalistiske kompetencer og et godt grafisk øje, og er du samtidig god til at arbejde selvstændigt, så er du måske vores kommende barselsvikar i kommunikationsafdelingen.

Du vil blive en del af en organisation med stærke faglige profiler inden for bl.a. udviklingsplanlægning, kapacitetsopbygning, investeringsmodning, outdoor-turisme samt innovation og forretningsudvikling. Det er bl.a. din opgave at sikre, at budskaber, viden og analyser fra vores projekter bliver formidlet til de rette målgrupper. Derudover skal du sammen med kommunikationsteamet sætte kyst- og naturturismen på dagsordenen overfor vores interessenter.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Opdatering og vedligehold af hjemmeside, nyhedsbrev og sociale medier – herunder produktion af artikler og tekster på dansk og engelsk
  • Opsætning af præsentationer og enkle grafiske opgaver i fx Canva, InDesign eller Photoshop
  • Sparring med faglige kolleger om kommunikationsstrategier og -planer, presseindsatser samt eksterne udgivelser

Om dig

Du har en uddannelse inden for kommunikation eller journalistik og gerne et par års erfaring fra en lignende stilling, praktikforløb eller studiejob. Du skriver godt og flydende på både dansk og engelsk, du har teknisk flair og visuel sans, og du drives af at optimere og forbedre vores kommunikationsindsatser.

Du trives i en omskiftelig hverdag, hvor opgaverne spænder bredt, og du holder dig ikke tilbage for at tage fat i både store og små opgaver. Du arbejder selvstændigt og proaktivt. Du kan skabe overblik og strukturere dine opgaver, og du evner at følge dem til dørs med sans for detaljen trods skarpe deadlines.

Det er derudover en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til turismebranchen, samt erfaring med Umbraco og Drupal, som er de to CMS-systemer, vi opererer i.

Om Dansk Kyst- og Naturturisme

Dansk Kyst- og Naturturisme er national erhvervsdrivende fond, der arbejder for at skabe bæredygtig vækst og udvikling i kyst- og naturturismen i Danmark. Vi arbejder inden for rammerne af regeringens nationale strategi for bæredygtig vækst i dansk turisme, og udviklingsarbejdet sker i tæt samarbejde med offentlige myndigheder, Danmarks destinationsselskaber, turismeerhvervet, VisitDenmark, MeetDenmark, Dansk Storbyturisme og Wonderful Copenhagen samt en række interesseorganisationer, som repræsenterer turismeerhvervet.

Ansættelsesforhold og arbejdssted

Stillingen er et barselsvikariat med opstart 18. september 2023 eller snarest muligt derefter, og vikariatet løber indtil 31. august 2024. Det er en fuldtidsstilling på 37 timer. Du vil primært skulle arbejde fra vores kontor i Aabybro, men der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage i ugen og fleksible arbejdstider.

Ansøgning og spørgsmål

Ansøgning inkl. relevante bilag sendes til kommunikationschef Sisse Wildt på mailen swi@kystognaturturisme.dk. Vi afholder samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rigtige kandidat, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte kommunikationschef Sisse Wildt på telefon 2173 1922 eller mail swi@kystognaturturisme.dk eller kommunikationskonsulent Stinne Skov Bergholt på telefon 6077 1751 eller mail ssb@kystognaturturisme.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DEN ERHVERVSDRIVENDE FOND DANSK KYST- OG NATURTURISME, Skeelslundvej, 9440 Aabybro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: swi@kystognaturturisme.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891420

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet